torsdag 7. januar 2010


Naa har jeg for et par dager siden flytta inn i ei splitter ny leilighet paa en ca80kvm. Den befinner seg i et saakalt condominio, et slags inngjerda boomraade med vakt. Det er greit aa bo sikkert, i saa maate. Jeg laaner leiligheta av noen bekjente av Jan Tore (JT), noen som jeg ogsaa traff i fjor da jeg var her med Fjellheim bibelskole. De - Tanya og Lois - har latt meg laane en masse moebler + kjoeleskap og bestikk og greier. Kjempefolk altsaa. Dessuten fikk jeg installert aircondition, noe som kommer saers godt med i 30-40 varmegrader. Og etter en formidabel sjoppetur med JT har jeg det jeg trenger, og vel saa det.
Ellers har jeg vaert litt smaasjuk. Litt ondt i hodet og i kroppen. Men det kommer seg. Saa idag skal jeg begynne med studiene. Jeg sitter paa en nettsjappe akkurat naa. Faatt lasta ned et par leksjoner fra Fjellhaug som en god kar i klassen tar opp paa dataen og sender til meg paa mp3 fil. Genialt bra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar